|
Pracownik biurowy
39 lat
Od sierpnia 2000 r. Do czerwca 2007 r. byłam związana z TELEKOMUNIKACJĄ POLSKĄ.
W latach 2007-2010 byłam na placówce dyplomatycznej w Manchester i Londynie.
Od 06.2005 do 06. 2007 byłam Asystentką Dyrektora Departamentu Zarządzania Siecią Sprzedaży TP S.A.
Od 03.2004 do 06. 2005 byłam Asystentką Z-cy Dyrektora Pionu Multimediów w TP S.A. na stanowisku Specjalisty.
Do moich obowiązków na powyższych stanowiskach należało min.: planowanie, kierowanie działaniami organizacyjnymi mającymi na celu usprawnienie pracy Z-cy Dyrektora Pionu ds. Marketingu, udział w kształtowaniu wewnętrznej organizacji zapewniającej realizację zadań oraz kreowanie pozytywnego wizerunku wewnątrz i na zewnątrz TP S.A, wsparcie organizacyjne Z-cy Dyrektora Pionu ds. Marketingu w zakresie współpracy z innymi Pionami TP S.A. w realizowanych zadaniach, organizowanie i protokołowanie spotkań, udział w przygotowaniu pobytu gości, obsługa sekretariatu, w tym opracowywanie pism wg dyspozycji Z-cy Dyrektora Pionu ds. Marketingu oraz prowadzenie kalendarza zajęć Z-cy Dyrektora Pionu, prowadzenie kopii rejestru oraz archiwizacja i rozpowszechnianie wewnętrznych aktów normatywnych TP S.A. w komórkach podległych Z-cy Dyrektora Pionu ds. Marketingu, prowadzenie ewidencji informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczonej klauzulą “tajemnica TP”, prowadzenie rejestrów i zbiorów korespondencji wpływającej i wychodzącej od Z-cy Dyrektora Pionu, wspieranie pracy organizacyjnej Z-cy Dyrektora Pionu ds. Marketingu.
Od 10.2003 do 04.2004 byłam Asystentką Zarządu Projektu TP Convergence w TP S.A.
Do moich obowiązków należy min.: przygotowanie dokumentów: Approval & Validation i Review Records, nadzorowanie procesu zwrotu dokumentów z poprawkami (feedback), scalanie dokumentacji projektu (QA), rozsyłanie i agregacja Review Records, stworzenie i uaktualnianie szablonów dokumentacji Projektu, koordynacja przepływu dokumentacji Projektu na linii: autor – integrator – zatwierdzający (approver), zarządzanie dokumentacją projektu na napędzie sieciowym WAZ7, zarządzanie środowiskiem pracy uczestników Projektu (organizacja miejsca pracy, listy kontaktów, listy dystrybucyjne, konta Exchange, etc.), tłumaczenie dokumentacji (angielski-polski), prowadzenie spraw administracyjno-biurowych Projektu, opieka nad pomieszczeniami Projektu, prowadzenie kalendarza Dyrektora Projektu, udział w spotkaniach PMO, organizacja imprez integracyjnych, informowanie o nowościach w projekcie, konferencji, wideokonferencji, przygotowywanie
i uaktualnianie Listy Kontaktowej oraz struktury organizacyjnej projektu, mapowanie procesów dotyczących administracji projektem.
Od 08.2003 do 09.2004 byłam Asystentką Dyrektora Departamentu Systemu Informowania Kierownictwa w TP S.A. Do moich obowiązków należało min.: monitorowanie spraw wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, organizowanie i umawianie spotkań, podróży służbowych, zarządzanie agendą dyrektora departamentu, organizowanie przepływu informacji dla partnerów wewnętrznych i zewnętrznych, przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie poczty / dokumentów, kontrola ich obiegu, robienie koniecznych kopii i dalsze ich rozsyłanie do odbiorców, przyjmowanie oraz selekcja rozmów telefonicznych oraz interesantów, przyjmowanie i obsługa gości, obsługa sekretariatu – składanie zamówień na materiały biurowe, spożywcze i wyposażenie biura, rozliczanie zaliczek, samochodu, karty i innych wydatków dyrektora departamentu, sporządzanie bieżących zestawień, przygotowywanie prezentacji, przepisywanie tekstów w języku polskim i angielskim.
Od marca 2002 r. do końca września 2002 r. byłam radcą w Sekcji Obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej w TP SIRCOM Szkolenia i Rekreacja Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku. Do moich obowiązków należało uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu, przygotowywanie porządku obrad, protokołów i wyciągów z protokołów, protokołowanie narad i zebrań, przygotowywanie aktów normatywnych – uchwał i decyzji Spółki, prowadzenie ewidencji i rozpowszechnianie aktów normatywnych oraz sporządzanie bieżących zestawień, przygotowywanie prezentacji
i korespondencji.
W okresie od stycznia do marca 2002 pracowałam na stanowisku asystentki Dyrektora Departamentu Kontrolingu i Jakości w Pionie Klientów Indywidualnych z powodzeniem obsługiwałam sekretariat, jak również zajmowałam się organizowaniem i umawianie spotkań, podróży służbowych, zarządzanie agendą dyrektora departamentu, organizowaniem przepływu informacji dla partnerów wewnętrznych
i zewnętrznych oraz kontrolą obiegu dokumentów.
Od czerwca 2000 r. do końca działalności pionu czyli 31 grudnia 2001 r. zajmowałam stanowisko sekretarki Dyrektora Pionu Samodzielnych Jednostek Organizacyjnych. Do moich obowiązków należało przede wszystkim czuwanie nad prawidłowym przepływem dokumentów przychodzących
i wychodzących, przyjmowanie oraz selekcja rozmów telefonicznych oraz interesantów, przyjmowanie i obsługa gości, organizacja spotkań i narad, prowadzenie kalendarza dyrektora, opisywanie faktur oraz organizacja spraw administracyjnych.
Jestem absolwentką Pomaturalnego Studium Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie po kierunku Hotelarstwo.
Jestem osobą ambitną, komunikatywną i wytrwałą, chętną do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. Dysponuję dużą inicjatywą i odpornością na stres. Jestem bezdzietna, dyspozycyjna i przygotowana do poświęcenia pracy swojego czasu i energii. Lubię i potrafię współpracować z ludźmi.
Język angielski znam w stopniu komunikatywnym.
|
Preferowane miejsce pracy:
Anglia
|
Numer klienta: 6537 |
Wiek: 39
Płeć: Kobieta
Inne stanowisko pracy:
Preferowany rodzaj pracy: Praca umysłowa
Preferowany stanowisko pracy: Pracownik biurowy
Czy zainteresowany pracą w Polsce: Tak
Znajomość języka angielskiego: 3 - Intermediate
Prawo jazdy: B
Licencja na wózki widłowe: Nie
|
|
|
|
|