|
Pracownik biurowy
33 lat
Profesjonalny Office Manager - 3 lata,
Profesjonalna Executive Assistant -12 lat,
Zasięg: Administracja korporacyjna i publiczna, HR, Kontroling Finansowy, Rozwój Biznesu Korporacyjnego, Reklama i Marketing,
Najważniejsze obowiązki:
Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji, dystrybucji dokumentacji oraz przepływu informacji wśród pracowników,
Zarządzanie zamówieniami: wprowadzanie do systemu i nadzór nad prawidłowym terminem realizacji,
Zarządzanie finansami firmy: płatności, realizacja przelewów oraz windykacja należności, wystawianie faktur sprzedażowych,
Kontrola wewnętrznych finansów: wypłacanie wynagrodzeń, rozliczanie z podwykonawcami,
Sprawozdawczość finansowa – współpraca z księgowością: raport kasowy, miesięczne zestawienia wydatków/przychodów, przygotowanie prognozy budżetowej firmy na kolejne lata,
Nadzór nad pracą podległego personelu,
Zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych,
Nadzór nad serwisowaniem urządzeń, dostawami artykułów spożywczych i piśmienniczych.
Ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem Ekspertów w przygotowaniu dokumentacji projektów modernizacji oraz dofinansowania dla sektorów publicznych Rzeczypospolitej Polskiej,
Elektroniczne archiwizowanie dokumentów związanych z działalnością i charakterem Banku,
Organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych z najwyższymi władzami z sektora publicznego Rzeczypospolitej Polskiej z władzami Banku w sprawie zamówień publicznych,
Organizowanie podroży służbowych dla pracowników oraz ich rozliczanie,
Organizacja międzynarodowych videokonferencji z władzami Banku w siedzibie głównej – Luksemburgu,
Zawieranie umów z kontrahentami usług cateringowych, korporacji taksówek, przesyłek kurierskich, przewoźników,
Realizacja zamówień na potrzeby biura (artykuły biurowe i spożywcze),
Skuteczna i efektywna komunikacja (rozmowy telefoniczne – łączenie rozmów, organizowanie tele- oraz videokonferencji, korespondencja poprzez e-mail),
Utrzymywanie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Rozliczanie pracowników wydziału z podróży służbowych i z delegacji,
Opracowanie materiałów biznesowych na spotkania dla rady nadzorczej spółki w imieniu kierowników wydziału,
Współpraca z kierownikami projektów przy tworzeniu strategii korporacyjnej na poziomie finansowym
Monitorowanie procesów i przygotowywanie okresowych raportów poziomu mierników operacyjnych,
Przygotowywanie miesięcznych raportów wydajności pracy administratorów,
Analiza kosztów działania oraz kontrolowanie zgodności prezentowanych wartości z metodologią opracowaną przez spółkę,
Obsługa logistyczna Wydziału oraz Departamentu: nadzór nad flotą samochodową, rozliczenia kierowców, nadzór budżetowy nad wydatkami, zarządzanie terminami serwisu samochodów,
Organizacja szkoleń dla pracowników,
Organizacja podróży służbowych pracowników oraz ich rozliczanie,
Organizacja konferencji, wydarzeń związanych z działalnością firmy, wyjazdów grupowych dla współpracowników typu wyjazdy integracyjne, wyjazdy szkoleniowe,
Umiejętności IT:
Obsługa pakietu MS Outlook oraz Microsoft Office na poziomie zaawansowanym,
Obsługa programu Excel na poziomie średnim,
Dobra znajomość środowiska Internetu oraz specyfiki działania portali społecznościowych,
Bardzo dobra znajomość CRM.
SZKOLENIA:
SZKOLENIA
1994 PolAnglo – ukończony kurs dla zaawansowanych,
1999 Cambridge – ukończony kurs dla zaawansowanych – język biznesowy,
2000 SEKA - Ukończony kurs „Specjalista do spraw personalnych”,
2008 Altkom Akademia – ukończone szkolenia z zakresu : MS EXCEL i MS POWER POINT
UMIEJĘTNOŚCI:
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa umiejętność analizy i syntezy informacji, ,
wysoka kultura osobista, umiejętność planowania, umiejętność pracy w zespole, błyskawiczna reakcja oraz dynamiczność w działaniu,
|
Preferowane miejsce pracy:
Anglia
|
Numer klienta: 41836 |
Wiek: 33
Płeć: Kobieta
Inne stanowisko pracy:
Preferowany rodzaj pracy: Praca umysłowa
Preferowany stanowisko pracy: Pracownik biurowy
Czy zainteresowany pracą w Polsce: Nie
Znajomość języka angielskiego: 4 - Upper-intermediate
Prawo jazdy: Brak
Licencja na wózki widłowe: Nie
|
|
|
|
|